Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

opnieuw beginnen

  • erik timmer

    jammer genoeg heb ik een aantal jaren geleden mijn hele msx systeem verkocht.

    een tijdje geleden kreeg ik hier erg spijt van, ik had zin om de spellen weer eens te spelen, want naar mijn mening, zijn de games van tegenwoordig niet zoals de msx games ala xak, snatcher, ds 6, enz.

    nu is mijn vraag wat ik ongeveer kwijt ben om mijn oude systeem weer bij elkaar te moeten scharrelen?

    mijn systeem was:

    philips 8245 msx 2, 2 disk drives, omgebouwd naar msx 2+ met 1024 kb intern.

    fm-pac, scc, philips music module, 2 arcade joysticks.

    wie kan er voor mij een schatting maken wat dit mij ongeveer gaat kosten.

    bedankt

    erik

  • Hans Benschop

    Nou hoe veel je dat gaat kosten kan ik niet zo makkelijk zeggen. Je kan in ieder geval eens kijken op MSX2.com… Daar verkopen soms mensen ook hun computer. Verder kun je eens kijken op de site van Sunrise of zo wat de prijzen van hardware of ombouw is. En als je er zin in hebt kun je altijd naar een of andere MSX beurs gaan om daar rond te kijken en zo (Tilburg is binnen een maand).

  • Bra^^

    Je kunt iBazar.nl ook wel eens proberen: daar wil ook nog wel eens een MSX2 staan voor circa 60 gulden, maar soms staat er ook een appeltaart tegenover. Je zult dan wel uitkomen op een NMS8250 met 128K user ram, 128K video ram en 1 720KB diskdrive