Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MSX computer gezocht

  • Manfred

    Wie kan mij vertellen hoe ik het eenvoudigst aan een msx computer kan komen. Ik ben op zoek naar minimaal een VG8235 (deze had ik vroeger ook).

  • alex

    Bij mijn ouders staat er ook nog een dit is een VG-8235 MSX 2 van PHILIPS. Met een 64K Rom en 256K Ram. Er zit ook nog een hele partij spellen bij. Maar ik weet niet precies welke. Hij is te koop tegen elk aannemelijk bot!

    Gegroet.

  • Joanna

    Ik heb nog een 8250, compleet met kleurenbeeldscherm, printer, software en boeken.originele staat. Bied maar.

  • Bas

    Hoi,

    Ik heb een philips 8280, modem, printer, muis,enz….

    Het is een heel compleet systeem exlusief monitor

    Het geheel is in prima staat, ik doe het weg om ruimte gebrek

    Doe maar een bod, ik woon in Rotterdam

  • Hans

    Ik heb hier nog 2x een msn 8150 staan en een 1421 MSX printer verder nog een modem en wat klein spul mocht je interesse hebben doe dan maar eens een bod.

  • Free_Spirit

    Ik heb nog een MSX 2 computer (Philips) 8255 (2 nieuwe disk-drives [wit) met een Philips printer NMS 1436\00 .+ Philips kleuren monitor:VS0080.Datarecorder met orginele spelen. Modem; Joysticks; 512 kb extra geheugen (via insteek) Vele boeken en MCCM's de gehele reeks (op 1 na) met de laatste uitgave van de MCCM's CD-Roms (En ook nog vele MCCM's diskette's) En zeer veel software (met een aantal orginele zoals Trojka)

    Dus als je interesse hebt dan reageer je maar!

    Groetjes, Free_Spirit

  • Edwin

    He hallo

    Heb je deze computer nog?

    Zo ja, wat wil je er voor hebben?

    Groeten Edwin

  • Free_Spirit

    Dus gaarne geen reactie's meer.

    m.v.g Free_Spirit

  • rudolf

    ik heb nog diverse msx spullen staan waaronder ook een hcs 8280 ( speciale philips uitvoering )

    totale orginele service manuals alle philips msx comp. music module incl. toetsenbord en nog veel meer.

    laat maar weten of daarvoor interesse is ?

    r.snoeren

  • sakamoto

    Hoi Rudolf,

    Ik heb wel interesse, mail mij even op keepbeep@gmail.com.