Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat grappig

  • Rieks

    Hoi,

    Wat grappig dat er zo'n forumpagina over MSX bestaat. Alleen lijkt het erop dat -ie nog niet erg ontdekt is. Of wordt hij toch nog wel bezocht?

    Rieks.

  • Tako

    Erg stil hier, toch wel een leuk idee om hier even te babbelen.

    http://go.to/msx2

  • .

    weet iemand uberhapt nog wel wat een msx is ???

  • maarten

    wie vergeet dat nou, geen computer waar meer uit gehaald is dan de msx

  • Tako

    Waar meer uitgehaald WORDT bedoel. De MSX-scene is erg alive !! Er worden zelfs nog steeds beurzen voor gehouden.

    Men fluistert zelf al over een MSX3, Al ben ik daar niet zo voor!

  • Sander van Dijk

    De MSX, daar heb ik nog mooie herinneringen aan… Met de computer op schoot voor het oude zwart-wit TV'tje en soms mocht ik ‘m zelfs op het kleuren toestel aansluiten. En dan een half uur wachten voordat een programmaatje van de cassette geladen was… En natuurlijk de eerste programmeer ervaring met MSX-basic… Ja, mooie dingen uit m’n jeugd, hoewel ik hoop dat die nu, op 17-jarige leeftijd, nog niet is afgelopen :-)

  • Tako

    Kzou zeggen kijk eens op ibazar.nl en zoek eens op MSX

  • Rieks

    Natuurlijk weet ik nog wat een MSX is. Ik heb er hier twee staan en heb tot op heden in een team actief software ontwikkeld voor de MSX. De MSX is veel verder gegaan dan via de ‘gewone’ kanalen bekend is.

    De laatste tijd is mijn interesse wel iets afgenomen, maar goed, dat ligt meer aan andere dingen.

  • Rieks

    Hee Tako,

    Wie zijt gij dan?

    Wat die MSX3 betreft, MSX3 is een groot woord, maar er zijn inderdaad allerlei dingen aan de gang. Ik weet niet hoever je op de hoogte bent, maar ik kan er wel het e.e.a. over vertellen.

  • Rieks

    Tja, ik heb ook vanaf m'n 11e ongeveer actief met die MSX geklooid. Laten we zeggen dat ik echt actief ben geweest tot m'n 19e met het maken van allerlei dingen in software development teams. Ben nu 21 en de laatste twee jaar is er niet zo heel veel meer van gekomen. Nog steeds blijf ik echter wel op de hoogte, maar ben meer passief dan actief bezig de laatste tijd.

    Maar ja, nostalgie is het zeker.