Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MSX2 + monitor + diversen

  • Sophia

    In verband met mijn emigratie naar Canada ben ik eindelijk bereid mijn oude MSX2 plus monitor weg te doen… plus het boek Philips MSX2-Basic + MSX-Dos + diverse software en spellen.

    Ik heb geen idee in welke staat hij nu verkeert, maar 20 jaar geleden deed hij het perfect :) Ik zet ook een advertentie op de marktplaats, maar wilde het eerst hier proberen. Als niemand belangstelling heeft, gaat hij alsnog in de container (mee naar Canada dan welteverstaan) :)

    In de loop van de dag zal ik hier nog aan toevoegen welke accessoires er nog bijzitten, dat moet nog even worden uitgezocht.

    In ieder geval hebben we al een heel doosje diskettes gevonden met o.a. veel spelletjes en MSX Home Office & Designer, nogmaals, zodra ik meer weet vul ik het aan.

  • Sophia

    Ok, hier wat meer informatie: er zit een Sony monitor bij , een aantal software uitbreidslot sets (die je er aan de bovenkant in moet prikken), een Sony HitBit plottertje (heel schattig) met vier kleurenpennetjes, een taperecorder + een aantal tapes, twee (draadloze?) Sony mini joysticks en een Philips teken tabloid + pen.

    Alles in zeer goede staat en nogmaals, destijds werkte het allemaal perfect. Ik heb het allemaal gehouden uit sentimentele redenen en doe het alleen maar weg vanwege mijn emigratie.

  • Sophia

    Ik heb er iemand voor gevonden, bedankt voor de belangstelling!